Zachęcamy do zdalnego załatwiania wszelkich formalności. Państwa osobista wizyta nie jest konieczna. Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwić można także z wykorzystaniem dedykowanego adresu e-mail: [email protected]
Prosimy o opisanie problemu, a w informacji zwrotnej przekażemy Państwu sposób jego rozwiązania.
Dojazd możliwy jest liniami autobusowymi: A, E, J, S, 303, 304, 305, 312, 321, 350, 367, 369, 370
Godziny pracy biura przy ul. Krakowskiej: [Uwaga! Zmiany w okresie świąteczno-noworocznym]
PONIEDZIAŁEK: 7:00 – 15:00
WTOREK: 8:00 – 16:00
ŚRODA: 8:00 – 16:00
CZWARTEK: 9:00 – 17:00
PIĄTEK: 7:00 – 15:00
Kontakt telefoniczny: 32-753-55-47
Przypominamy, że zakupu biletu można dokonać w licznych punktach doładowania Jaworznickiej Karty Miejskiej. Aktualna lista takich miejsc dostępna jest tutaj:
Bardzo wygodnym dla pasażerów rozwiązaniem jest korzystanie także z aplikacji mobilnej PKM: