Centrum Obsługi Klienta

_DSC1230

Zachęcamy do zdalnego załatwiania wszelkich formalności. Państwa osobista wizyta nie jest konieczna. Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwić można także z wykorzystaniem dedykowanego adresu e-mail: [email protected]

Prosimy o opisanie problemu, a w informacji zwrotnej przekażemy Państwu sposób jego rozwiązania.


W sytuacjach wymagających osobistego kontaktu zapraszamy do Centrum Obsługi Klienta w nowej lokalizacji. Biuro znajduje się w budynku Stacji Kontroli Pojazdów PKM przy ul. Krakowska 9 (tuż obok przystanku KRAKOWSKA PĘTLA w kierunku centrum miasta).

Dojazd możliwy jest liniami autobusowymi: A, E, J, S, 303, 304, 305, 312, 321, 350, 367, 369, 370

Godziny pracy biura przy ul. Krakowskiej: [Uwaga! Zmiany w okresie świąteczno-noworocznym]

PONIEDZIAŁEK: 7:00 – 15:00
WTOREK: 8:00 – 16:00
ŚRODA: 8:00 – 16:00
CZWARTEK: 9:00 – 17:00
PIĄTEK: 7:00 – 15:00

Kontakt telefoniczny: 32-753-55-47


Przypominamy, że zakupu biletu można dokonać w licznych punktach doładowania Jaworznickiej Karty Miejskiej. Aktualna lista takich miejsc dostępna jest tutaj:

[Gdzie doładować kartę?]

Bardzo wygodnym dla pasażerów rozwiązaniem jest korzystanie także z aplikacji mobilnej PKM:

[Aplikacja mobilna PKM]