Jaworznicka Karta Miejska

jkm1

Jaworznicka Karta Miejska jest kartą zbliżeniową (bezstykową) funkcjonującą w ramach Systemu Karty Miejskiej™, obsługiwanego przez Mennicę Polską S.A.

Więcej informacji o karcie…

Jak uzyskać Jaworznicką Kartę Miejską

Reklamacje, wydawanie duplikatów kart

  • reklamacje związane z funkcjonowaniem karty oraz wnioski o wydanie duplikatów kart (z uwagi na ich zagubienie, zniszczenie, itp.) należy składać w Centrum Obsługi Klienta (COK),
  • odtworzenie danych zapisanych na karcie oraz wydanie duplikatu karty związane jest z koniecznością uiszczenia przez Pasażera opłaty manipulacyjnej w wysokości 10 zł,
  • wpłatę oraz wszystkie formalności załatwicie Państwo w Centrum Obsługi Klienta (COK),
  • polecamy także opisanie swojego problemu e-mailem na adres: [email protected] w informacji zwrotnej przekażemy sposób jego rozwiązania bez konieczności osobistej wizyty w COK.

Aktualizacja danych

  • zmiana nazwiska związana jest z koniecznością wymiany karty na nową. Jeżeli stara karta nie posiada żadnych uszkodzeń i działa prawidłowo, nowa karta zostanie wydana bezpłatnie. Wymagany jest zwrot starej karty.

Gdzie pobierać wnioski

Wnioski o wydanie Karty otrzymać można w Centrum Obsługi Klienta (COK) lub też pobrać ze strony internetowej i wydrukować we własnym zakresie. Możliwe jest także przesłanie wniosku w wersji elektronicznej na adres: [email protected]